Exame de matemáticas.





Sinto os meus senos tanxentes á perspectiva do teu corpo espido, real e perfecto, mentres escoito os latidos do teu corazón indivisible, que se multiplican indefinidamente por cada segundo que pasa. 
Pérdome nun sentimento tan irracional como a raíz de π,collendo tan só o resultado positivo.











Recordo o primeiro momento do que derivou a nosa histora indeterminada cando me decato de que o límite do noso amor non existe, presenta unha discontinuidade de salto infinito.

6 comentarios:

  1. Qué bonito! Y además lo unes con las matemáticas, así que mejor que mejor :) Aunque yo ahora estoy haciendo una carrera de letras, pero hice bachillerato de ciencias, así que siempre que veo alguna referencia a las mates o a física me gusta jejeje.

    Pues léete Perdona si te llamo amor porque está muy bien, la segunda parte no te la aconsejo, sólo si quieres pasar el tiempo, a mí ya no me gustó ni su redacción ni la mitad de la trama.

    ResponderEliminar
  2. Holaa :)
    Que precioso o texto, gustoume tanto.. Así relacionado coas matemáticas, e á vez tan amoroso.. :)Encántame como escribes en galego :)
    Unha preguntiña, de que parte de Galicia eres? :)
    Un saúdo!

    ResponderEliminar
  3. Eu son de Camariñas, non sei si sabes onde está. Bueno, concretamente son dun pobo do concello de Camariñas, jajaja :)
    Gracias por pasarte, un bico!

    ResponderEliminar
  4. Enamoreime :) creo que ya me gustan mais as matemáticas jejej sin duda e moi orixinal, encantame :D
    Un beso, me paso :)
    http://believebreathedream.blogspot.com.es/
    Pd: Keep Calm and Carry On ∞

    ResponderEliminar