Queda.
En silencio.
Como un barco que navega á deriva.
Facía xa tempo que perdera o Norte, que navegaba desorientada nun mar de mares infinito, sen tempo nin espazo que me controlaran.
Non era capricho do azar nin castigo dun ser divino inexistente, eu mesma rompera o mapa con seguridade. Era preciso navegar a contracorrente para chegar ao meu destino e os ventos  non son piadosos coa xente que os desafía. Estaba cansa de feridas, de arranxar o barco cada dous minutos.
Agora simplemente me deixaría levar.

2 comentarios:

  1. sabes? me identifico mucho.
    He nadado a la deriva muchas veces sintiéndome perdida.
    Pero lo mejor es encontrar el norte de nuevo

    Un beso, actualicé: May R Ayamonte

    ResponderEliminar
  2. Yo también me siento identificada, cielo! un beso http://macherieladyartiste.blogspot.com.es pásate! Y ya te sigo! Me sigues?

    ResponderEliminar